loading...
مرجع آزاد موسیقی پارسی
Ahmad بازدید : 1216 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ ساسی مانکن,دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من با دو کیفیت 320 * 128

download new song Sasy Mankan called Bade Man

متن آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من در ادامه مطلب قرار گرفت

تنظیم : مسعود جهانی

امتیاز خواننده از 10 / 7 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 7 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 7 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 7 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 7 میباشد

متن آهنگ ساسی مانکن به نام بعد من

تو بازم که داری قلب منو میشکنی

دوباره دست تو دستاش باهاش قدم میزنی

یادته میگفتی میمونی همیشه با من

تو همه ی اشکای تنهاییم و میبینی

اما باز میخندی و میگی چیزی نیست

یکی به جات اومد اینو میدونی یا نه

نه نه نه نه نه

بعد من هرکی اومد بهش بگو بدجوری دلش شکسته

بگو این نبود حقش بگو بی خداحافظی رفتش

بگو همه تلاشش و کرده

بعد من خوشحالی یا نه

دل هیشکی واست نمیسوزه

بساز با عشق های دوروزه

کارات یادم نرفته هنوز که هنوزه

*******************************

دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام بعد من

******************************

تو میخندیدی به گریه های بی وقفم

حالا دلتنگ شدی میخوای برگردم

مگه اونو ندیدی درگیره اونه قلبم

نه نه نه نه نه نه

حالا با کی هستی مهم نیست واسم

هر چی با تو خواستم با اون میسازم

بازم عاشق شدم فکرش و نمیکردم

نه نه نه نه نه نه

بعد من هرکی اومد بهش بگو بدجوری دلش شکسته

بگو این نبود حقش بگو بی خداحافظی رفتش

بگو همه تلاشش و کرده

بعد من خوشحالی یا نه

دل هیشکی واست نمیسوزه

بساز با عشق های دوروزه

کارات یادم نرفته هنوز که هنوزه

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک توپ به هیچ ارگان وگروهی وابسته و صرفا به منظور بهبود روند موسیقی کشور و خدمات فرهنگی هنری به ایرانیان عزیز مشغول فعالیت است رضایت شما آزوری ماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,573
  • بازدید ماه : 2,573
  • بازدید سال : 68,197
  • بازدید کلی : 402,257